مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:552022-01-05سياسي

الگوهای معاصر نظام به نسل جوان معرفی شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) است.

- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه: الگوهای معاصر نظام به نسل جوان معرفی شود ایسنا/آذربایجان غربی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام محمد رستمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همواره به تربیت دینی و معنوی شهدا اشاره شده است، بنابراین سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه تربیت یافته نهضت عاشورای حسینی و مکتب امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: 42 سال از استقامت و پایداری انقلاب اسلامی در عرصه های ملی و فراملی سپری شده است، به طوری که ورود به گام دوم این انقلاب را شاهد هستیم، بنابراین برای درخشش هرچه بیشتر این نظام و انقلاب لازم است که الگوهای معاصر به نسل جوان معرفی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سبک مدیریتی سنتی نمی تواند پاسخگوی همه نیازهای انقلاب اسلامی باشد و می طلبد الگوها و مدیران توانمند و معاصر با نسل جوان به آنها معرفی شود، که سردار سلیمانی واجد همه این خصیصه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای معاصر نظام به نسل جوان معرفی شود

الگوهای معاصر نظام به نسل جوان معرفی شود