مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:002022-01-04سياسي

روایتی از نقش سردار سلیمانی در اقتدار منطقه ای ایران


در این مذاکرات علاوه بر بحث های موشکی، حقوق بشر و هسته ای، یکی از مهم ترین مباحث، موضوع منطقه ای و قدرت ایران است که در این اقتدار نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است.

- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: با وجود همه دسیسه های غرب از 22 بهمن 57 تاکنون علیه انقلاب اسلامی اما این گفتمان و تفکر دودمان لیبرالیسم غربی را به آتش خواهد کشید.

سردار حاج محمد انگالی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش های پتروشیمی زاگرس عسلویه افزود: امروز یک مبارزه تمام عیار بین لیبرالیسم با اسلام در جریان است و حکومت اسلامی که با انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفته صحنه زندگی را بر لیبرالیسم غرب تنگ کرده است.

وی بیان کرد: این جهان باید یا محل جولان لیبرالیسم و یا زمینه برای تبلور و رونق و گسترش اسلام باشد زیرا فلسفه وجودی لیبراسیم نابودی اسلام است و برای اینکه اسلام باشد، لیبرالیسم نیز باید مانند کمونیسم برچیده شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: تنها گفتمان و اندیشه ای که در برابر استکبار ایستاد گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر و اندیشه امام است که با اسلام مجدد و آوردن آن به جامعه مبارزه بین حق و باطل شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نقش سردار سلیمانی در اقتدار منطقه ای ایران

روایتی از نقش سردار سلیمانی در اقتدار منطقه ای ایران