مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 15:552022-01-03سياسي

اقتدار منطقه ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: بدون ایران هیچ مساله ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

- سردار حاج محمد انگالی امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش های پتروشیمی زاگرس در منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه این جهان باید یا محل جولان لیبرالیسم و یا زمینه برای تبلور و رونق و گسترش اسلام باشد، اظهار کرد: اکنون یک مبارزه تمام عیار بین لیبرالیسم با اسلام در جریان است و حکومت اسلامی ایران صحنه زندگی را بر لیبرالیسم غرب تنگ کرده است.

وی فلسفه وجودی لیبراسیم نابودی اسلام دانست و تصریح کرد: برای اینکه اسلام باشد، لیبرالیسم نیز باید مانند کمونیسم برچیده شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: در جریان انقلاب اسلامی ایران دشمنان به یکباره متوجه شدند که شعله های آتشین انقلاب برخی کشورها متبلور شده و تمام داشته های آنها در حال سوختن است.

در این عرصه مبارزانی پیدا شدند که تاریخ هیچگاه به خود ندیده است.

انگالی بیان کرد: یکی از ویژگی های سردار سلیمانی مردمی بودن، رفاقت و صمیمیت با رزمندگان بود، چرا که شهید سلیمانی گمان می کرد از قافله شهدا جامانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار منطقه ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت

اقتدار منطقه ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت