مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:252022-01-02اقتصادي

مجوز فروش 35 هزار تن نهاده دامی احتکارشده صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی درباره آخرین وضعیت 35 هزار تن نهاده دامی احتکار شده اظهار کرد: - پس از کشف 35 هزار تن نهاده دامی احتکار شده، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف و صدور مجوز فروش این کالا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی درباره آخرین وضعیت 35 هزار تن نهاده دامی احتکار شده اظهار کرد: این محموله در مرداد ماه سال جاری توسط دستگاه کاشف و با حکم مرجع قضایی در اختیار مدیریت اموال تملیکی این استان قرار گرفت تا بر اساس قانون تعیین و تکلیف شود.

باتوجه به اینکه این نهاده ها جزو کالا های سریع الفساد محسوب می شوند بلافاصله اقدامات اولیه به منظور فروش آن انجام شد.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه نگهداری طولانی مدت این نهاده ها در سیلو، لازم بود که سلامت محصول قبل از فروش نیز مشخص شود، لذا اقدامات لازم جهت انجام آزمایش های مربوطه صورت گرفت و پس از پایان فرآیند حشره زدایی که دو ماه به طول انجامید، محصول آماده فروش شد تا در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

اجتهادی با اشاره به اینکه این نهاده دامی با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده و کالای یارانه ای محسوب می شود عنوان کرد: این نهاده ها دارای شبکه توزیع خاصی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فروش 35 هزار تن نهاده دامی احتکارشده صادر شد

مجوز فروش 35 هزار تن نهاده دامی احتکارشده صادر شد