مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:052021-12-29اجتماعي

بارش برف در محورهای جنوبی و غربی اصفهان


از صبح امروز شاهد بارش برف در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان و لغزندگی این محورها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: هم اکنون در محورهای سمیرم-یاسوج، بویین میاندشت–الیگودرز و زرین شهر-شهرکرد، برف در حال بارش است.

وی افزود: به رانندگانی که قصد سفر در این محورهای مواصلاتی و گردنه های برف گیر مانند گردنه ملااحمد در شهرستان نایین را دارند اکیداً توصیه می شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

زارع ادامه داد: علی رغم توصیه های مکرر پلیس باز هم توصیه می شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن ها، سیستم روشنایی و چراغ های مه شکن مطمئن شده و عازم سفر شوید.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه احتمال تداوم بارش برف در مناطق سردسیر و گردنه های خطرناک وجود دارد، خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده طوری رانندگی می کند که بیشترین تسلط را برخودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم ترین خسارت خودرو را مهار می کند که باز هم توصیه می شود در شرایط بد آب و هوایی با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در محورهای جنوبی و غربی اصفهان

بارش برف در محورهای جنوبی و غربی اصفهان