مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:102021-12-29بين الملل

جهاد اسلامی فلسطین: گروه های مقاومت آماده هر احتمالی هستند


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با رد سیاست های رژیم صهیونیستی در ارائه تسهیلاتی محدود به غزه، اعلام کرد که گروه های مقاومت آماده هر احتمالی هستند.

- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با رد سیاست های رژیم صهیونیستی در ارائه تسهیلاتی محدود به غزه، اعلام کرد که گروه های مقاومت آماده هر احتمالی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد که سیاست اشغالگران و برخی میانجیگران در ارائه تسهیلات محدود به غزه از طریق مجوز کار یا اجازه دادن به برخی برای نماز خواندن در مسجدالاقصی، سیاستی است که به دنبال خرید وقت است و دردی را درمان نمی کند.

الهندی افزود، این سیاست ها مشکل دشمن یا ساکنان نوارغزه را حل نخواهد کرد و دشمن تلاش می کند مسائل آتش بس و بازسازی را به اسرا مرتبط کند که برای مقاومت این یک امرغیر قابل قبول است.

این رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی با رد این سیاست ها از سوی گروه های مقاومت، تاکید کرد که روند بازسازی و بهبود شرایط زندگی حق ملت فلسطین است.

وی همچنین تاکید کرد که گروه های مقاومت محتاط هستند و برای همه احتمالات آماده می شوند.

الهندی با متهم کردن میانجیگران (مصر) به ناتوانی دربرابر لجاجت رژیم صهیونیستی، گفت که باید برای هر احتمالی آماده شد؛ چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی فلسطین: گروه های مقاومت آماده هر احتمالی هستند

جهاد اسلامی فلسطین: گروه های مقاومت آماده هر احتمالی هستند