مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:402021-12-27اقتصادي

از اجرای طرح توانبخشی تا برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین در فیروزآباد


اداره بهزیستی فیروزآباد با اجرای طرح توانبخشی معلولان(c) سعی در ایجاد اشتغال برای معلولان نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، شغل یا پیشه فعالیتی منظم است که در ازای دریافت پول انجام می شود؛ یک فرد عموما یک شغل را با کارمندی، داوطلبی و یا شروع کسب و کار آغاز می کند و مدت زمان یک شغل می تواند از یک ساعت تا تمام طول عمر به درازا بکشد.

در این میان هستند کسانی که با وجود ناتوانی های جسمی، ذهنی سعی دارند تا شغل و حرفه ای را بیاموزند تا هم بتوانند اوقات فراغت خود را با آن پر کنند و هم درآمدی برای خود و خانواده داشته باشند.

بحث اشتغال یکی از مباحث ضروری افراد در کل جامعه است و این معضل در بین معلولان حادتر است و سازمان بهزیستی با طرح های مختلف سعی در ایجاد اشتغال در زمینه های مختلف برای این قشر از جامعه کرده است.

رییس اداره بهزیستی فیروزآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه ابتدا معلولان را شناسایی کرده و از طریق جهاد دانشگاهی آموزش هایی در جهت علاقه و استعداد آن ها به حرفه مورد نظر داده می شود و با اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه که همه روستاهای شهرستان را شامل می شود فردی به نام تسهیل گر رابط بین معلولان و بهزیستی بوده و در واقع رابط بین بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما در اجرای این طرح 23ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای طرح توانبخشی تا برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین در فیروزآباد

از اجرای طرح توانبخشی تا برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین در فیروزآباد