مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:402021-12-27اقتصادي

جزییاتی از دو شرط مهم حذف قرعه کشی در پیش فروش خودرو


امیرحسین کاکایی با اشاره به اینکه براساس هدفگذاری اعلام شده تولید خودرو باید تا پایان سال به یک میلیون و 350 هزار دستگاه برسد، گفت: این درحالیست که بر اساس هدفگذاری وزیر صمت این میزان باید در سال آینده به یک میلیون و 600 هزار دستگاه برسد، - جی پلاس، وزیر صمت از افزایش 500 هزار دستگاهی تولید خودرو در سال آینده خبر داد و گفت: متناسب با تقاضا عرضه خواهیم کرد و با این فرایند، قرعه کشی خودرو در سال 1401 حذف می شود.

سیدرضا فاطمی امین افزود: تقاضای خودرو در کشور یک میلیون و 500 هزار دستگاه است و آنچه امسال تولید خواهد شد یک میلیون دستگاه است که 500 هزار دستگاه کمبود عرضه خواهیم داشت که این کمبود در سال آینده جبران خواهد شد.

فرارو نوشت؛ وی افزود: طبق برنامه، افزایش تولید خودرو پیش بینی شده و متناسب با تقاضا عرضه خواهیم کرد و با این فرایند، قرعه کشی خودرو در سال 1401 حذف می شود.

این درحالیست با توجه به شرایط موجود در بازار خودرو، برخی از کارشناسان بازار های مالی اعتقاد دارند که قرعه کشی خودرو های صفر و سود های 100 میلیون تومانی برای دلالان از مشکلات اصلی بازار خودرو در چند ماه گذشته است.

دو شرط مهم حذف قرعه کشی در پیش فروش خودرو امیرحسن کاکایی کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه تحقق وعده وزیر صمت برای حذف قرعه کشی خودرو در گرو دو پیش شرط است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از دو شرط مهم حذف قرعه کشی در پیش فروش خودرو

جزییاتی از دو شرط مهم حذف قرعه کشی در پیش فروش خودرو