مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 18:302021-12-26سياسي

طرح ابتکاری 9 بندی «چارچوب هماهنگی شیعیان عراق» برای عبور از بحران نتایج انتخابات


هیئت هماهنگی شیعیان عراق موسوم به «چارچوب هماهنگی» برای برون رفت از بن بست سیاسی کنونی و عبور از بحران نتایج انتخابات پارلمانی، طرحی شامل 9 بند را ارائه کرد.

- طرح ابتکاری 9 بندی چارچوب هماهنگی شیعیان عراق برای عبور از بحران نتایج انتخابات هیئت هماهنگی شیعیان عراق موسوم به چارچوب هماهنگی برای برون رفت از بن بست سیاسی کنونی و عبور از بحران نتایج انتخابات پارلمانی، طرحی شامل 9 بند را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت چارچوب هماهنگی شیعیان عراق متشکل از احزاب سیاسی شیعه در آستانه رای نهایی دادگاه فدرال درباره شکایات نتایج انتخابات پارلمانی، طرحی 9 بندی برای عبور از بحران بن بست سیاسی بوجود آمده، ارائه کرد.

هیئت هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای منافع ملت عراق و پاسخگویی به مطالبات آنها برای اصلاح و مقابله با فساد در زمینه های مختلف و ثبات سیاسی و امنیتی و اجتماعی کشور و عبور از بن بست سیاسی و خروج از فضای بحران تا فضای تفاهم بین احزاب و شخصیت های سیاسی، برنامه های اصلی این طرح به عنوان سرآغاز گفت وگوها و تفاهمات ارائه می شود.

طرح 9 بندی به شرح زیر است: -ضرورت بررسی همه شکایات قانونی در رابطه به نتایج انتخابات پارلمانی از سوی دستگاه قضایی مربوط و حمایت از روندهای قانونی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابتکاری 9 بندی «چارچوب هماهنگی شیعیان عراق» برای عبور از بحران نتایج انتخابات

طرح ابتکاری 9 بندی «چارچوب هماهنگی شیعیان عراق» برای عبور از بحران نتایج انتخابات