مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:452021-12-24اقتصادي

ضررصیفی کاران از ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه/دیپلماسی غذایی به کجا رسید؟


پس از اینکه روسیه واردات فلفل از ایران را ممنوع کرد، محصول صیفی کاران و گلخانه داران روی دستشان مانده و ضرر کرده اند، وزارت جهاد کشاورزی دیپلماسی غذایی را با روسیه آغاز کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اوایل آذر ماه بود که رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران  در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: فدراسیون روسیه در نامه ای به رییس گمرک داغستان تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

نورانی افزود: فدراسیون روسیه  نامه ای به رییس گمرک داغستان نوشته و تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران تصریح کرد: روسیه فلفل وارداتی از ایران را با ادعای نداشتن گواهینامه باقیمانده سموم کشاورزی، مرجوع کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممنوعیت واردات تنها برای فلفل است یا سایر محصولات کشاورزی یا غذایی را هم در بر می گیرد؟ گفت: در این نامه که به زبان روسی نوشته شده و به فارسی ترجمه شده است، چندان غرض گویا نیست، اما در بخشی از نامه به فلفل اشاره شده است و در بخشی دیگر از نامه ظاهرا عنوان محصولات کشاورزی آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضررصیفی کاران از ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه/دیپلماسی غذایی به کجا رسید؟

ضررصیفی کاران از ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه/دیپلماسی غذایی به کجا رسید؟