مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-14اقتصادي

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا به منظور ایجاد آرامش در بین همشهریان و جلوگیری از هر گونه تخلف، - اسماعیل مسلمی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: طی روزهای آتی و در روزهای منتهی به شب یلدا با توجه به بالا بودن تقاضا، بازرسی بر اقلامی همچون میوه، خشکبار و شیرینی با جدیت بیشتر تعداد بیشتری صورت می گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه تصریح کرد: میوه جزء اقلامی است که فروشندگان باید با توجه به درصد سود ابلاغ شده اقدام به فروش نمایند.

وی با بیان اینکه سود عمده فروشی میوه 5 درصد است، افزود: سود خرده فروشی در میوه با توجه به کیفیت میوه، نوع میوه و فساد پذیری آن از 20 تا 35 درصد متغیر می باشد.

مسلمی یادآور شد: همچنین طی روزهای اخیر با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت بر اقلام اساسی نیز تشدید شده است و با دقت بیشتری رصد می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود