مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-09اقتصادي

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز


فناوران یکی از شرکتهای دانش بنیان موفق به تولید محصولی شدند که در شناسایی و تعیین غلظت عناصر مختلف در صنایع نفت و گاز و همه آزمایشگاه های مراکز علمی و تحقیقاتی کاربرد دارد.

- فناوران یکی از شرکتهای دانش بنیان موفق به تولید محصولی شدند که در شناسایی و تعیین غلظت عناصر مختلف در صنایع نفت و گاز و همه آزمایشگاه های مراکز علمی و تحقیقاتی کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد کارگر شورکی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که این محصول برنده دوم مسابقه کارویا در قسمت دوم این مسابقه شده است و به دنبال جذب سرمایه یک میلیارد تومانی از طریق تامین مالی جمعی است، گفت: عنوان محصول ما برای جذب سرمایه های مردمی در طرح تامین مالی جمعی اسپکتروفوتومتر تمام اتوماتیک مانیتوردار است که در شناسایی و تعیین غلظت عناصر مختلف در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، علوم پزشکی، داروسازی، آب و فاضلاب، محیط زیست، آزمایشگاه های صنایع غذایی و همه آزمایشگاه های مراکز علمی و تحقیقاتی کاربرد دارد.

وی افزود: این دستگاه در صنایع آب، فاضلاب، محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی به همراه یک ماده مصرفی به عنوان واکنش گر استفاده می شود و قیمت آن حداقل یک سوم تا یک چهارم نمونه خارجی است و با دو کمپانی بزرگ در ژاپن و آمریکا رقابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز