مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-09سياسي

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جایگاه مدعی العموم را داراست


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با حضور در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با حضور در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی با حضور در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان می تواند یک مجموعه مورد اعتماد و صاحب کرسی کارشناسی در حوزه آسیب های اجتماعی باشد چه در خصوص منکرهایی که رخ داده و چه معروف هایی که ترک شده است.

امام جمعه زاهدان خواستار ارتباط متقابل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با نماینده ولی فقیه در استان شد و افزود: ارائه محتوای کارشناسی به امام جمعه جهت بیان در خطبه های نماز جمعه و سپس پیگیری مطالبات از سوی ستاد می تواند کاری مهم و اثرگذار باشد.

آیت الله محامی بیان داشت: با نگاه نهاد انقلابی فارغ از گزارش های معمول، عملکرد خود را بسنجید و طبق بیان مقام معظم رهبری بهترین سنجش خروجی کار است .

وی ادامه داد: باید ببینیم کدام یک از برنامه های ما به نتیجه ای هدفمند ختم شده که در آن صورت عامل تقویت کار و الگویی برای دیگران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جایگاه مدعی العموم را داراست

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جایگاه مدعی العموم را داراست