مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-09سياسي

ایران و ترکیه می توانند اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند


ایران و ترکیه می توانند با همکاری های نزدیک، اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشورهای اسلامی وارد استانبول شد، ظهر امروز (پنجشنبه) با مصطفی شنتوپ رییس مجلس ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این دیدار گفت: در این اجلاس و اجلاس های مشابه منطقه ای و بین المللی می توانیم برای حل مشکلات کشورهای اسلامی تلاش کنیم که البته این مسئله نیازمند بررسی های همه جانبه و همکاری های لازم پیش از اجلاس ها است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه معتقدیم ایران و ترکیه می توانند با همکاری های نزدیک، اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند، اظهار کرد: نتیجه این همکاری ها را در اجلاس شهرداران کلان شهرها در زمانی که شهردار تهران بودم دیدم و اکنون نیز آمادگی داریم همکاری های مشترک تعریف کنیم.

وی در ادامه اولویت دولت و مجلس ایران را توسعه همکاری با کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی دانست و افزود: امیدوارم در آینده نزدیک توافق راهبردی دو کشور نهایی شده و نقشه راه توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و ترکیه می توانند اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند

ایران و ترکیه می توانند اثرگذاری های خوبی در سطوح منطقه ای و بین المللی داشته باشند