مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-09سياسي

خبرگزاری فارس از خبرگزاری های معتبر و مرجع کشور است


استاندار آذربایجان غربی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان ضمن بازدید از این خبرگزاری و دیدار با مدیر و اعضای تحریریه، گفت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری های مرجع کشور است که در طول سال های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان ضمن بازدید از این خبرگزاری اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری های مرجع کشور است که در طول سال های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

استاندار آذربایجان غربی ضمن تاکید بر موضوع امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ناامید کردن مردم  است که در این میان نقش رسانه های داخلی در امید آفرینی در بین مردم بسیار پررنگ است.

معتمدیان با اشاره به لزوم داشتن نگاه فرامنطقه ای رسانه های استان گفت: برای گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی و همچنین مطالبه سرمایه گذاری شرکت های دولتی و حاکمیتی در آذربایجان غربی، رسانه ها نگاه فرا استانی و ملی داشته باشند و حقوق استان را از وزارتخانه ها مطالبه کنند.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسئولان استان برای پیشرفت آذربایجان غربی گفت: امروز برای اینکه به نقطه ای قابل قبول در پیشرفت برسیم باید تمامی مسئولان استانی و رسانه ها با حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس از خبرگزاری های معتبر و مرجع کشور است

خبرگزاری فارس از خبرگزاری های معتبر و مرجع کشور است