مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-09سياسي

دشمن از روحیه جهادی جوانان در هراس است


مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: امروزه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بیش از آنکه از پیشرفت ما در سلاح ها و تکنولوژی های روز دنیا هراس داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار احمد حق طلب، ظهر امروز در آیین افتتاح دبیرخانه کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون روحیه جهادی و شهادت طلبانه است و لذا باید این روحیه جهادی و شهادت طلبانه در جامعه ترویج یابد.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا یکی از قدم های بزرگ در این مسیر بوده و به نوعی بزرگترین عملیات فرهنگی در استان ها محسوب می شود.

 مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران بیان کرد: ما هشت سال دفاع مقدس را با همین روحیه جهادی و با ایمان و اعتقادات پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز با همین روحیه جهادی و اخلاص می توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

سردار حق طلب تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بیش از آنکه از پیشرفت ما در سلاح ها و تکنولوژی های روز دنیا هراس داشته باشند بیشتر از روحیه جهادی و شهادت طلبانه جوانان ایران اسلامی وحشت دارند و لذا باید با برگزاری چنین کنگره هایی در ترویج روحیه جهادی در جامعه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از روحیه جهادی جوانان در هراس است

دشمن از روحیه جهادی جوانان در هراس است