مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-09سياسي

فرماندار جدید رفسنجان معارفه شد


مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

- ، امام جمعه رفسنجان صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان اظهار داشت: مسئولیت ها در فرهنگ دینی ما امانت هستند، حق نیستند، مسئولیت ها یک بار سنگین بر دوش کسانی است که آن را بر عهده می گیرند.

حجت الاسلام اصغر عسکری با اشاره به اینکه امام علی (ع) در نامه ای به اشعث بن قیس مدیریت و مسئولیت را اینگونه معرفی می کند که مسئولیت و کار شما طعمه و لقمه نیست بلکه امانتی بر عهده توست، افزود: رعایت سلسله مراتب، پرهیز از خودکامگی، پرهیز از استبداد نسبت به مردم و لزوم مردمداری، توزیع بیت المال بر اساس عدالت از جمله توصیه های امام علی (ع) به اشعث ابن قیس است.

وی با بیان اینکه خیلی ها ادعای خدمتگزاری به مردم را دارند اما در عمل این کار را انجام نمی دهند، تصریح کرد: کسی که اهلیت ندارد، نباید به او مسئولیت داد و باید از امانت محافظت کرد و به صاحبش برگرداند و اگر کسی در امانت تعدی کند ضامن است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اگر بالاترین، عالمترین و توانمندترین مدیر به کار گماشته شود اما همکاری با او نشود راه به جایی نمی برد و از مسئولان تقاضا دارم برای خدمت به مردم همکاری و همراهی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید رفسنجان معارفه شد

فرماندار جدید رفسنجان معارفه شد