مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-09اقتصادي

کاهش 70 درصدی بارندگی در فارس/احتمال بارندگی های شدید زمستانه


در حالی که باید تا امروز پنج شنبه 18 آذر، براساس میانگین بلندمدت 60 میلی متر بارش باران در فارس ثبت شده باشد، اما این اتفاق حادث نشد و تا امروز با کاهش 70 درصدی بارش ها در استان مواجه هستیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس گفت: در حالی که باید تا امروز پنج شنبه 18 آذر، براساس میانگین بلندمدت 60 میلی متر بارش باران در فارس ثبت شده باشد، اما این اتفاق حادث نشد و تا امروز با کاهش 70 درصدی بارش ها در استان مواجه هستیم.

مهرداد قطره سامانی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه تا 24 آذرماه بارشی در فارس پیش بینی نشده است، گفت: از روزهای انتهایی آذرماه و طی سه ماه زمستان امسال پیش بینی می شود که شاهد بارش هایی در حد نرمال و بالاتر از نرمال باشیم.

او با بیان اینکه میانگین بارش استان از ابتدای سال زراعی (مهرماه امسال) تاکنون 8 میلی متر بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 78 میلی متر بارش باران داشتیم، افزود: همچنین در میانگین بلندمدت هم تا امروز باید 60 میلی متر بارش باران داشته باشیم که اتفاق نیفتاده و با کاهش 70 درصدی بارش مواجه هستیم.

مدیرکل هواشناسی فارس خاطرنشان کرد: با وجود آنکه پیش بینی می شود طی زمستان امسال و بهار سال آینده بارش هایی در حد نرمال و بالاتر از میانگین را شاهد باشیم، اما آن بارندگی ها کمبود بارش در پاییز امسال را جبران نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی بارندگی در فارس/احتمال بارندگی های شدید زمستانه

کاهش 70 درصدی بارندگی در فارس/احتمال بارندگی های شدید زمستانه