مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-09بين الملل

تیم ایران برای رسیدن به توافق تا هر زمان که لازم باشد در وین خواهند ماند


وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: ما همواره با آژانس همکاری نزدیک داریم و در همین راستا یک هیات از سازمان انرژی اتمی ایران برای دیدار و گفتگو با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی راهی وین است.

- وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: ما همواره با آژانس همکاری نزدیک داریم و در همین راستا یک هیات از سازمان انرژی اتمی ایران برای دیدار و گفتگو با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی راهی وین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، با ارائه توضیحاتی در خصوص روند مذاکرات، ضمن ابراز خرسندی نسبت به ادامه مذاکرات وین، ارزیابی خود را از دیدگاه های طرفهای مذاکره کننده ارائه داد.

بورل همچنین با بیان چالش هایی که ممکن است به مذاکرات لطمه بزند، ابراز امیدواری کرد با تلاش و تعامل همه طرف ها، مذاکرات وین به سمت دستیابی به یک توافق پیش برود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که به آمریکا و سه کشور اروپایی نیز یادآور شده است که مذاکرات باید واقع بینانه باشد و طرفین در آن احساس پیشرفت کنند.

وی همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را مهم خواند و از تماس های موجود و تداوم گفتگو و همکاری های فنی ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ایران برای رسیدن به توافق تا هر زمان که لازم باشد در وین خواهند ماند

تیم ایران برای رسیدن به توافق تا هر زمان که لازم باشد در وین خواهند ماند