مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09سياسي

لزوم تقویت زیرساخت های حوزه ها در یزد/حوزه ها در سند آمایش یزد نقش آفرینی کنند


استاندار یزد بر لزوم تقویت زیرساخت های حوزه های علمیه در یزد تاکید کرد و گفت: حوزه و دانشگاه در این زمینه همپای هم حرکت نکرده اند و این امر نیازمند بازنگری است.

- ، مهران فاطمی صبح پنجشنبه در جلسه نهادهای حوزوی و فرهنگی استان با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه یزد همواره بر مدار علم و ایمان اداره می شده است، اظهار داشت: در اداره یزد و آنچه بر یزد گذشته علمای دینی نقش بسیار موثری داشته اند و به نظر می رسد که باید این کارآمدی و اثرگذاری و اثربخشی احیا شود و اکنون حوزه های ما در سراسر کشور، تاثیری که در گذشته در توسعه و پیشرفت استان داشتند، ندارند.

وی بیان کرد: برای تحقق این مهم باید ابتدا به تقویت زیرساخت های حوزوی بپردازیم زیرا اگر توسعه زیرساخت های دانشگاهی و حوزوی را مقایسه کنیم، همپای هم پیش نرفته اند.

کل اعتبار حوزه های یزد بااعتبار یک دانشکده شهرستانی برابری می کند فاطمی با بیان اینکه اعداد و ارقام نیز این موضوع را تایید می کنند، ادامه داد: در سال 99 کل اعتبار در نظر گرفته شده برای حوزه های علمیه 6.

5 میلیارد تومان بوده که از این میزان، 3 میلیارد و 300 میلیون تخصیص یافته و در سال 1400 نیز کل اعتبار اختصاص یافته 13 میلیارد تومان بوده که در هشت ماه گذشته، تخصیص آن 4 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت زیرساخت های حوزه ها در یزد/حوزه ها در سند آمایش یزد نقش آفرینی کنند

لزوم تقویت زیرساخت های حوزه ها در یزد/حوزه ها در سند آمایش یزد نقش آفرینی کنند