مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-09سياسي

ایران فهرست جدید تحریم افراد و نهادهای آمریکایی را اعلام می کند


غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر اعلام کرد: به زودی فهرست جدیدی از افراد و نهادهای آمریکایی دخیل در نقض جدی حقوق بشر که توسط ایران تحریم می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر ستاد حقوق بشر گفت: به زودی فهرست جدیدی از افراد و نهادهای آمریکایی دخیل در نقض جدی حقوق بشر که توسط ایران تحریم می شوند، منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به دنبال تحریم اخیر برخی اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی توسط آمریکا و به بهانه های واهی نقض حقوق بشر، گفت: این اقدام آمریکا در ادامه همان سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت ایران و استفاده ابزاری از تحریم برای تحقق اهداف سیاسی است.

غریب آبادی افزود: رژیمی که به تعبیر کارشناسان و گزارشگران ویژه سازمان ملل با اعمال تحریم های یکجانبه و غیرقانونی علیه ملت ایران، حقوق بنیادین شهروندان ایرانی را به مخاطره انداخته و دسترسی بیماران به دارو و تجهیزات درمانی را منع کرده، چگونه به خود اجازه می دهد که مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر در ایران باشد؟! این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست و بیشتر شبیه یک طنز تلخ است.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با اشاره به اینکه رژیم آمریکا در زمینه نحوه رفتار با معترضان و اجتماعات مسالمت آمیز، خود در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران فهرست جدید تحریم افراد و نهادهای آمریکایی را اعلام می کند

ایران فهرست جدید تحریم افراد و نهادهای آمریکایی را اعلام می کند