مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-09اقتصادي

طرح ملی میزبانی پژوهشگاه نفت در راستای نظام ایده ها و نیازهای وزارت علوم است


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت گفت: طرح ملی میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت و قرار دادن امکانات در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای نظام نیازها و ایده های وزارت علوم است.

- "طرح ملی میزبانی" پژوهشگاه نفت در راستای نظام ایده ها و نیازهای وزارت علوم است معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت گفت: طرح ملی میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت و قرار دادن امکانات در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای نظام نیازها و ایده های وزارت علوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت و دیدار با رییس این پژوهشگاه گفت: راه اندازی سامانه نظام ایده ها و نیازها در دستور کار وزارت علوم است و با ایجاد آن، شناسایی نیازهای جامعه در هر بخش باید در اولویت کاری قرار گیرد و این سامانه می تواند با ثبت و برطرف کردن این نیازها از سوی مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و صنعت گام مؤثری را در پیشبرد اهداف جامعه بردارد.

وی افزود: می توان طرح ملی میزبانی را که در پژوهشگاه صنعت انجام می شود در راستای این سامانه دانست که دانشجویان تحصیلات تکمیلی با انجام پایان نامه و یا رساله های خود مشکلات و نیازهای صنعت را برطرف می کنند، از سوی دیگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی میزبانی پژوهشگاه نفت در راستای نظام ایده ها و نیازهای وزارت علوم است

طرح ملی میزبانی پژوهشگاه نفت در راستای نظام ایده ها و نیازهای وزارت علوم است