مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-09پزشكي

چگونه از سلامت خود در برابر اُمیکرون حفاظت کنیم؟


واکسیناسیون نوبت سوم در ابتدا برای نیروهای حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و افرادی که در معرض ابتلای شدید این بیماری بودند و گروه سنی 60 سال به بالا از 14 مهرماه آغاز شد.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: طبق نظر متخصصان جهانی واکسیناسیون، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همچنان کلیدهای مبارزه با سویه جدید ویروس کرونا اُمیکرون است.

کامران قدس در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: بهبود شرایط شهرهای استان سمنان از لحاظ شیوع کرونا به دلیل ایمنی ایجاد شده از طریق تزریق واکسن و رعایت نکات بهداشتی است و انتظار می رود افرادی که تا این لحظه برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند برای پایداری شرایط و قطع زنجیره شیوع کرونا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر واکسن به اندازه کافی وجود دارد و منتظر حضور مردم در مراکز واکسیناسیون هستیم، افزود: کوتاهی در تزریق واکسن امکان جهش ویروس را فراهم می کند و بسیار خطرناک است سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با تاکید بر حضور آحاد جامعه برای انجام واکسیناسیون، گفت: حدود 92 درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه دز اول و 82 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از سلامت خود در برابر اُمیکرون حفاظت کنیم؟

چگونه از سلامت خود در برابر اُمیکرون حفاظت کنیم؟