مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-08ورزشي

فساد جدید در فوتبال ایران گردن آفریقایی ها می افتد؟


اشتباه بخش بین الملل در استعلام نامه فدراسیون گابن در این پرونده محرز شده! باگناما به هیچ عنوان سوابق لازم قانونی برای عقد قرارداد را نداشته است.

- در ماجرای تخلف باشگاه گل گهر در استفاده از بازیکن غیرمجاز اتفاقاتی رخ داده که ظاهرا هیچ کس در این پرونده مقصر نیست و همه سعی دارند تقصیر را به گردن دیگران بیندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اریک باگناما مهاجم گابنی تیم گل گهر از روزی که وارد ایران شده، حواشی زیادی پیرامون بازی های ملی اش ایجاد شده و نامه فدراسیون گابن، باشگاه سیرجانی را با دردسر مواجه کرده است.

بعد از انتشار اسناد بازی نکردن این بازیکن در تیم ملی کشورش، صدای اعتراض باشگاه های استقلال، پیکان و سپاهان که مقابل گل گهر بازی کرده اند و اتفاقا هیچکدام موفق به برد مقابل این تیم نشده اند، بلند شد.

آن ها با شکایت علیه این بازیکن به فدراسیون، خواستار تغییر نتایج مسابقات شدند.

از طرفی اشتباه بخش بین الملل در استعلام نامه فدراسیون گابن در این پرونده محرز شده، اما وقتی فشار رسانه ها زیاد شد، حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون پاسخگو شد.

شریفی در صحبت های خود با اشاره به اشتباه فدراسیون در استعلام نامه و بازی های اعلام شده این بازیکن در تیم ملی گابن گفت: تکلیف مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد جدید در فوتبال ایران گردن آفریقایی ها می افتد؟

فساد جدید در فوتبال ایران گردن آفریقایی ها می افتد؟