مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-08اقتصادي

گردش مالی واحدهای فناور کشور به 18 هزار میلیارد تومان می رسد


مدیرکل دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم گفت: گردش مالی واحدهای فناور کشور حدود 18 هزار میلیارد تومان است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم گفت: گردش مالی واحدهای فناور کشور حدود 18 هزار میلیارد تومان است.

بهنام طالبی 17 آذرماه در آیین رونمایی از محصولات فناور و دانش بنیان شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی، با اشاره به اینکه پارک استان مرکزی جزو پارک های با قدمت کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر 49 پارک در کشور وجود دارد که میانگین سن این پارک ها حدود 13 است و بر این اساس پارک استان از پارک های باسابقه است.

وی توسعه و رشد شرکت ها، توسعه شرکت ها به لحاظ زیرساختی و هم افزایی شرکت ها در کنار یکدیگر را سه اصل پارک داری در کشور دانست و گفت: هنوز در اصل دوم قطعه ای به شرکت ها و واحدهای فناور واگذار نشده است و عموما فضای مناسبی در اختیار ندارند.

طالبی تصریح کرد: معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم به تازگی شکل گرفته است، در آینده اگر زیرساخت های کسب درآمد از محصولات دانش بنیان فراهم نشود قطعا به مسئولیت های خود به خوبی عمل نکرده ایم و در این راستا پارک ها اهمیت بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی واحدهای فناور کشور به 18 هزار میلیارد تومان می رسد

گردش مالی واحدهای فناور کشور به 18 هزار میلیارد تومان می رسد