مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-08پزشكي

طرح نظام حمایتی دانشجویان در «علوم پزشکی شهیدبهشتی» اجرا می شود


مدیر دفتر مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آغاز اجرای طرح سیستم حمایت از دانشجویان در دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح می تواند آسیب های روانی دانشجویان را کاهش دهد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکترجمال شمس با اشاره به این که سیستم حمایت از دانشجویان در اغلب دانشگاه های دنیا در دستور کار است، اظهار داشت: سیستم student support in با هدف بررسی و کمک به رفع مسائل و مشکلات درسی، اجتماعی و زندگی شخصی دانشجویان پایه ریزی و اجرا می شود.

وی با بیان این که کسب مهارت های لازم در زندگی روزمره دانشجویی از اولویت های راه اندازی این سیستم در دانشگاه است خاطرنشان کرد: در این برنامه اساتید گروه ابتدا در کلاس های آموزشی شرکت کرده و در ادامه بر اساس دستورالعمل های مشخص و تعیین شده، موارد لازم را به دستیاران منتقل می کنند.

به گفته استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، هدف از اجرای برنامه منتورینگ، رشد و ارتقای دانشجو از طریق بینش و خودآگاهی است.

شمس ادامه داد: طرح نظام حمایتی، فرآیندی است که در آن یک فرد باتجربه، با دقت و همدل از طریق گوش دادن و صحبت کردن با حفظ اصول رازداری و محرمانگی موضوع، دانشجو را در رشد و تحول فردی، بازبینی ایده ها، یادگیری و رشد شخصی و حرفه ای راهنمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام حمایتی دانشجویان در «علوم پزشکی شهیدبهشتی» اجرا می شود

طرح نظام حمایتی دانشجویان در «علوم پزشکی شهیدبهشتی» اجرا می شود