مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08فرهنگي

طرح آموزش رایگان هنر در 5 شهر خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوره های آموزش رایگان رشته های هنری از ابتدای دی ماه در شهرهای بیرجند، - درمیان، نهبندان، قاین و طبس برگزار می شود.

سید علی زمزم، امروز چهارشنبه 17 آذر به رسانه های گروهی بیان کرد: 3 هزار و هفت نفر از استان خراسان جنوبی در دوره های آموزش رایگان رشته های هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی، ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این دوره ها در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 استان کشور برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در 15 آذر ماه، 27 هزار و 400 نفر از سراسر کشور برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: از 3 هزار و هفت هم استانی شرکت کننده در دوره های آموزش رایگان هنر، 2 هزار و 82 نفر خانم و 925 نفر آقا هستند و این دوره ها از ابتدای دی ماه به صورت حضوری در شهرهای بیرجند، درمیان، نهبندان، قاین و طبس برگزار می شود.

زمزم گفت: در بیرجند دوره های لعاب کاری و تزیین روی سفال و هنرهای دستی در خانه، درمیان دوره مربی گری کودک، طبس دوره های طراحی مد و لباس و نوازندگی ساز ایرانی، نهبندان دوره های بازیگری و سفالگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آموزش رایگان هنر در 5 شهر خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح آموزش رایگان هنر در 5 شهر خراسان جنوبی اجرا می شود