مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08سياسي

حمایت ویژه مجلس از پلتفرم ها


استارتاپ ها هر روز در معرض هجمه گروهی متفاوت قرار می گیرند؛ یک روز کاربرانشان به دلیل اشتباهی رخ داده آنها را زیر بار انتقادهای تند و تیز می گیرند، یک روز تصمیم گیران با ماجرای صیانت از فضای مجازی موجودیتشان را به خطر می اندازند، روز دیگر دلواپسان بهانه می آورند و خواستار تنگ تر کردن دایره اختیاراتشان می شوند، روزی دیگر دستگاه قضایی جرمی به آنها نسبت می دهد و محکومشان می کند.

استارتاپ هایی که به گفته غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس پدیده هایی هستند که امروزه وارد زندگی مردم و موجب ایجاد اشتغال و کسب و کار شده اند و در حوزه های گوناگون زندگی مردم را تسهیل کرده اند.

نکته ای که احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم به شکل دیگری به آن اشاره کرده است: امروزه جهان، جهان فعالیت های دیجیتالی است.

عرصه فعالیت های اقتصادی دیجیتال هم در جهان امروز بسیار گسترده است، در کشور ما هم برخی از اپراتورها، پلتفرم ها و استارتاپ ها توانستند ظرفیت های خوبی برای ارائه خدمات مختلف به مردم فراهم کنند .

راستینه در همین راستا بر ضرورت حمایت از این اپراتورها و استارتاپ ها تاکید کرده و با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر روابط اقتصادی و تجاری جهان، پرداختن به اقتصاد دیجیتال را جزو اولویت های همه فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی دانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه مجلس از پلتفرم ها

حمایت ویژه مجلس از پلتفرم ها