مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-08فرهنگي

از «وضعیت قرمز» ناراضی نخواهیم بود


امیر توده روستا معتقد است مجموعه فیلم های کوتاه «وضعیت قرمز» هر کدام شان می توانند برای مخاطب نگاه جدیدی از یک موقعیت و قصه را به نمایش بگذارند و مخاطب نیز مطمئناً ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد رفت.

- امیر توده روستا معتقد است مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز هر کدام شان می توانند برای مخاطب نگاه جدیدی از یک موقعیت و قصه را به نمایش بگذارند و مخاطب نیز مطمئناً ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد رفت.

امیر توده روستا نویسنده و کارگردان سینما که این روزها در حال ساخت یک فیلم سینمایی است، درباره مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز که در سینماهای هنروتجربه روی پرده است و ارزیابی این مجموعه فیلم های کوتاه به ایسنا گفت: مجموعه فیلم های کوتاهی که در قالب وضعیت قرمز روی پرده دفتند، خیلی فیلم های خوبی هستند و دوست شان دارم.

این فیلم ها را در ادوار مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران آنها را دیده بودم و چون آنها را قابل قبول می دانستم، در مراسم افتتاحیه و اولین اکران آنها نیز حاضر شدم.

وی درباره موفقیت بسته فیلم های کوتاه وضعیت قرمز نیز بیان کرد: فیلم های کوتاه صحنه ، بی ریختی ، دم اژدها ، شوفر و سور بز ، فیلم هایی هستند که هر کدام شان می توانند برای مخاطب نگاه جدیدی از یک موقعیت و قصه را به نمایش بگذارند، به همین دلیل اگر مخاطب به سالن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «وضعیت قرمز» ناراضی نخواهیم بود

از «وضعیت قرمز» ناراضی نخواهیم بود