مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-08بين الملل

پنتاگون: هنوز ضرورتی برای خارج کردن شهروندان آمریکا از اوکراین وجود ندارد


سنگوی پنتاگون گفت که هنوز نشانه ای از ضرورت خارج کردن شهروندان آمریکا از اوکراین وجود ندارد و این درست نیست که بگوییم پنتاگون در حال تلاش فعالانه برای خارج کردن آن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرده بود که دولت جو بایدن در حال بررسی راه هایی برای خارج کردن آمریکایی ها از اوکراین در صورت حمله روسیه است و پنتاگون مدیریت این طرح اضطراری را برعهده دارد.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت: وزارت دفاع آمریکا یک سازمان برنامه ریزی است و باید آماده هرگونه حادثه غیرمترقبه در سراسر جهان باشد.

ما بسیاری از سناریوها را بررسی می کنیم، اما هنوز نشانه ای از ضرورت خارج کردن شهروندان آمریکا از اوکراین وجود ندارد و این درست نیست که بگوییم پنتاگون در حال تلاش فعالانه برای خارج کردن آنهاست.

مقامات آمریکا تاکید کردند که هنوز مشخص نیست که روسیه تصمیم به حمله گرفته است یا نه، اما ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه نیروها، تجهیزات و تدارکات لازم برای حمله سریع به اوکراین را در مرزهایش با این کشور مستقر کرده است.

از نظر دولت آمریکا، خارج کردن شهروندانش از اوکراین هنوز ضروری نیست؛ پروازها از فرودگاه های بین المللی اوکراین در جریان بوده و مرزهای غربی اوکراین باز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: هنوز ضرورتی برای خارج کردن شهروندان آمریکا از اوکراین وجود ندارد

پنتاگون: هنوز ضرورتی برای خارج کردن شهروندان آمریکا از اوکراین وجود ندارد