مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-07بين الملل

هراس رژیم صهیونیستی از گسترش مقاومت در کرانه باختری و قدس


رونامه هاآرتص اعلام کرد که به دنبال عملیات های شهادت طلبانه اخیر احتمال تکرار این گونه حملات و گسترش آن به داخل سرزمین های اشغالی وجود دارد.

- به نقل از المیادین، روزنامه عبری هاآرتص امروز سه شنبه اعلام کرد که اسراییل به شدت از احتمال تشدید وضعیت امنیتی در کرانه باختری و قدس اشغالی و گسترش آن به داخل سرزمین های اشغالی هراس دارد.

طبق گزارش این روزنامه عبری، نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی تشدید اوضاع امنیتی و احتمال سرایت آن به سرزمین های اشغالی 1948 همانند آنچه که در تجاوز اخیر به نوار غزه اتفاق افتاد را بررسی کردند.

در گزارش هاآرتص آمده است که به دنبال این خطر، وضعیت آماده باش در پست های بازرسی و همچنین در امتداد سرزمین های اشغالی 1948 اعلام شده و اقداماتی با هدف تقویت نیروهای صهیونیست در قدس و کرانه باختری صورت گرفته است.

به نوشته این روزنامه، نهاد امنیتی اسراییل هیچ ارتباطی بین عامل عملیات اخیر با گروه های فلسطینی پیدا نکرد و مشخص شد که 2 عملیات اخیر از جمله عملیات شهادت طلبانه فادی ابو شخیدم از رهبران حماس به صورت فردی و نه به دستور جنبش حماس صورت گرفته است.

این روزنامه در پایان افزود که نگرانی هایی در مورد انجام حملات بیشتر به صورت انفرادی همانند موج حملات مشابه در سال 2015 وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس رژیم صهیونیستی از گسترش مقاومت در کرانه باختری و قدس

هراس رژیم صهیونیستی از گسترش مقاومت در کرانه باختری و قدس