مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-07سياسي

آغاز دور بعدی مذاکرات وین و چند پیام مهم


امروز با اعلام زمان آغاز دور بعدی مذاکرات، عملیات روانی و فضاسازی رسانه های غربی و صهیونیستی برای منفعل سازی تیم مذاکره کننده ایران در این مرحله به ایستگاه پایانی رسید اما این جدال سخت تا روشن شدن نتیجه نهایی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هیات های مذاکره کننده ایران و 1+4 روز پنجشنبه در وین مذاکرات خود را از سر می گیرند.

این موضوع در تماس تلفنی روز دوشنبه علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان با انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک هماهنگ و نهایی شد.

دور دوم مذاکرات وین در حالی پس از پنج روز مذاکره مقدماتی در هفته گذشته از سر گرفته خواهد شد که ارزیابی ها نشان از مسیری سخت پیشِ روی هیئت ایرانی برای احقاق حقوق ملت دارد.

پس از اعلام ارائه دو متن پیشنهادی در مورد لغو تحریم ها و موضوعات هسته ای از سوی هیئت مذاکره کننده ایرانی به طرف های حاضر در مذاکرات، فضاسازی رسانه ای گسترده ای برای مخدوش نشان دادن ابتکار سازنده ایران آغاز شد.

در حالی که هیچ اظهارنظر رسمی از سوی نمایندگان کشورهای حاضر در مذاکرات در خصوص متن ایران انجام نشد، رسانه های غربی از غیر قابل پذیرش بودن پیش نویس های ارائه شده خبر دادند و سعی کردند با توجه به تصمیم مذاکره کنندگان برای بازگشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور بعدی مذاکرات وین و چند پیام مهم

آغاز دور بعدی مذاکرات وین و چند پیام مهم