مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-07پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خراسان جنوبی 85 تا 100 درصد است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس آخرین گزارش ارسالی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مبنی بر عملکرد مدارس در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه غربالگری، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس آخرین گزارش ارسالی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مبنی بر عملکرد مدارس در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه غربالگری، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدارس استان در تمامی مولفه ها بین 85 تا 100 درصد بوده است.

محمدعلی واقعی، امروز سه شنبه 16 آذر در نشست خبری افزود: مدارس استان در زمینه غربالگری از مجموع 10 نمره در نظر گرفته شده توسط مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان نمره 8،58 را کسب کردند و چنانچه در غربالگری، دانش آموزی دارای علائم یا بدون علائم ولی مشکوک در مدرسه مشاهده شود، مانع از حضور وی در مدرسه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: چنانچه تست دانش آموز یا معلمی در یک کلاس مثبت شود کل کلاس و اگر تست چند دانش آموز یا معلم را مثبت اعلام کنند، کل آن مدرسه تا ارائه گواهی سلامت، غیرحضوری اعلام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس مستندات اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مجموعه آموزش و پرورش، درگیری 6،5 درصدی دانش آموزان استان با کرونا صحیح نبوده و مورد تایید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خراسان جنوبی 85 تا 100 درصد است

رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خراسان جنوبی 85 تا 100 درصد است