مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-07اقتصادي

اوحدی: سامانه جامع تسهیلات راه اندازی شد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در راستای توزیع بهینه و نظارت بر فرآیند اعطای تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید رسانده است، سپس با استفاده از دانش فنی و تجربه کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه جامع تسهیلات که شامل بخش گردشگری و صنایع دستی است طراحی شده و در آدرس الکترونیکی my.

mcth.

ir  قابلیت بارگذاری و ثبت تقاضای متقاضیان دارد.

اوحدی تصریح کرد: سرمایه گذاران، ذی نفعان و تمامی افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز فعالیت از این وزارتخانه در بخش های گردشگری و صنایع دستی که متقاضی دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال هستند، می توانند تقاضای خود را در این سامانه مذکور ثبت و اداره کل استان ها حداکثر ظرف مدت هفت روز نسبت به بررسی و تایید تقاضا اقدام کنند.

  وی ادامه داد: سپس نتیجه را برای تصویب نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان منعکس و پس از تایید به بانک عامل برای فرایند پرداخت ارسال کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر دو قرارداد برای پرداخت تسهیلات با بانک ها و مؤسسات عامل منعقد شده که شامل یک قرارداد با صندوق کار آفرینی امید به مبلغ 1100 میلیارد تومان در بخش صنایع دستی با نرخ 10 درصد و یک قرارداد با بانک توسعه تعاون به مبلغ 750 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی: سامانه جامع تسهیلات راه اندازی شد

اوحدی: سامانه جامع تسهیلات راه اندازی شد