مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-07سياسي

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب برگزار شد


آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

- ، آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد رضا یاری فرماندهی پیشین انتظامی تقدیر و سرهنگ هوشنگ مبارکی به عنوان فرماندهی جدید انتظامی منصوب شد.

علی اکبر جاویدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب اظهار کرد: بحث حفظ امنیت مسئولیت بسیار سختی است و به همین خاطر به متولیانی نیاز دارد که نسبت به این مووع حساس باشند.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت عمومی و رفاه مردم وظیفه سختی بر دوش دارند و منویات وظیفه نیروی انتظامی است که باید تمام را در راستای این وظیفه گام بر دارد.

جاویدان بیان کرد: وجه تمایز کارکنان انتظامی ایران با سایر پلیس های جهان در مقید بودن به مسائل اخلاقی، شرعی و قانونی است و هیچ پلیسی حق ندارد فراتر از قانون اساسی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید بیشترین اشراف اطلاعاتی را در کشور داشته باشد و این اشراف را به تسلط اطلاعاتی تبدیل کرده و اطلاعات را در اختیار دیگر نهادها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب برگزار شد