مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-07سياسي

نقشه مهندسی فرهنگی کشور در هرمزگان به صورت پایلوت اجرا می شود


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه نقشه فرهنگی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و تصویب شد گفت: این نقشه به صورت پایلوت و به مدت یک سال در استان هرمزگان و 9 استان دیگر اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در اظهاراتی به مناسبت روز دانشجو با بیان این که جنبش دانشجویی یک ظرفیت بی بدیل برای کشور به منظور حرکت به سمت رشد و تعالی است، عنوان داشت: نسل جوان جامعه امروز ما باید با تأسی به گذشته پر افتخار خود و با درک شرایط کشور در پی جهاد علمی باشد.

وی کلیدی ترین و مهم ترین نقش در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را متوجه نسل جوان جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه های ما به نسبت قبل از انقلاب رشد و پیشرفت فراوانی داشته است و به حمدالله رشد سطح دانش و علم قشر جوان سبب شده تا پیشرفت های متنوع کنونی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که دانشگاه ها روزنه های امید به پیشرفت و توسعه کشور هستند، افزود: مسجد جامع بندرعباس میزبان جمع های دانشجویی در آینده خواهد بود و مدیران و مسؤولان می توانند از این ظرفیت برای حضور در جمع قشر جوان بهره بگیرند.

حجت الاسلام عبادی زاده با تصریح بر این که جامعه را مطالبه گری و نقد به پیش می برد، اضافه کرد: نسل جوان امروز ما می تواند با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه مهندسی فرهنگی کشور در هرمزگان به صورت پایلوت اجرا می شود

نقشه مهندسی فرهنگی کشور در هرمزگان به صورت پایلوت اجرا می شود