مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-07فرهنگي

آرامگاهی در شأن شمس تبریزی در خوی ساخته می شود


شهر خوی نگین فرهنگی شهرهای ایران است.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهر خوی نگین فرهنگی شهرهای ایران است.

محمدمهدی اسماعیلی امروز 16 آذرماه در دیدار با نماینده خوی و چایپاره در مجلس با اشاره جایگاه تمدنی و فرهنگی و قدمت تاریخی شهر خوی گفت: خوی خاستگاه علما ،عرفا ،مفاخر و اندیشمندان و هنرمندان و شخصیت های تراز اول و بین المللی است.

وی با بیان اینکه تلاش های نماینده مردم خوی برای اعتلای فرهنگ و هنر و اقتصاد و تاریخ خوی ستودنی است، تصریح کرد: در کنار نماینده و مردم و هنرمندان و دلسوزان خوی برای توسعه و اعتلای جایگاه این شهر ارزشمند تاریخی و فرهنگی هستیم.

وی در پاسخ به درخواست نماینده مردم خوی برای ساخت بارگاه شمس تصریح کرد: با تمامی توان کمک خواهیم کرد که این بارگاهی در شان جایگاه شمس تبریزی و با شکوه هر چه تمامتر احداث شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص درخواست نماینده برای بهسازی و بازسازی مجتمع فرهنگی اداره ارشاد خوی هم اظهار کرد: این مجتمع برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری هنرمندان و بهره مندی مردم بهسازی و بازسازی خواهد شد.

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این در دیدار اظهار کرد : با توجه به وجود مقبره شمس و پوریای ولی و تاریخ و تمدن و کهن چندین هزار ساله شهر خوی ضرورت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاهی در شأن شمس تبریزی در خوی ساخته می شود

آرامگاهی در شأن شمس تبریزی در خوی ساخته می شود