مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-07اجتماعي

مسائل زیست محیطی از اصلی ترین دغدغه مردم است/ نسبت به محیط زیست بی مبالاتی کرده ایم


یکی از اصلی ترین موضوعات کشور مسائل محیط زیستی است و مدیری موفق خواهد بود که بتواند یک معضل و مشکل محیط زیستی را در حوزه تحت مدیریت خود حل کند.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از اصلی ترین موضوعات کشور مسائل محیط زیستی است و مدیری موفق خواهد بود که بتواند یک معضل و مشکل محیط زیستی را در حوزه تحت مدیریت خود حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در همایش گرامیداشت روز دانشجو که پیش از ظهر امروز در محل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک برگزار شد، ضمن تبریک و پاسداشت این مناسبت و بزرگداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید دانشگاهی با اشاره به اینکه این مجموعه یک مجموعه دانشگاهی و محیط زیستی است و یافته های علمی و تجربی آن برای ما عبرت آموز و درس آموز است، اظهارکرد: تلاش برای محیط زیست این است که فضایی آماده کنیم که انسان تعالی پیدا کند و این مجموعه سیر این تعالی را پیموده و اندیشه خدمتگزاران در این مجموعه راهگشا است.

وی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات اساسی و روبه جلو در حوزه محیط زیست، گفت: ما تکالیف ذاتی و قانونی در حوزه محیط زیست داریم و هرجا که در خصوص مسائل محیط زیستی مانند معضلات مربوط به پسماند، پساب و دیگر مسائل نیاز احساس شود باید از تمام ظرفیت سازمان و ادارات کل محیط زیست استان ها برای حل این مسائل استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل زیست محیطی از اصلی ترین دغدغه مردم است/ نسبت به محیط زیست بی مبالاتی کرده ایم

مسائل زیست محیطی از اصلی ترین دغدغه مردم است/ نسبت به محیط زیست بی مبالاتی کرده ایم