مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-07سياسي

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به کشور ایران نیست


انتشار کلیپ تصویری کتک زدن کودک در فضای مجازی طی چند روز اخیر مربوط به کشور ایران نیست.

- ، سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر کلیپ تصویری دردناکی مبنی بر کتک زدن وحشیانه یک کودک در فضای مجازی منتشر شد، گفت: این کلیپ مربوط به کشور ایران نیست.

وی افزود: با توجه به نسبت دادن کلیپ مذکور به کشور ایران، شاهد حجم وسیعی از واکنش های همدردی و پیگیری از سوی اصحاب رسانه بودیم که در این خصوص ضمن بررسی های اولیه مشخص شد این کلیپ در سال 2019 اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هندوستان است.

پاشایی گفت: متأسفانه بارها نیز شاهد این قضیه بوده ایم که تصاویر دردناک کودک آزاری، حیوان آزاری و غیره که هیچ ارتباط و سنخیتی با کشور نداشته در فضای مجازی از سوی کاربران و جریانات خاص، با اهداف مغرضانه با حذف صدا و یا صدا گذاری کاذب و استفاده از ترفندهای خاص به منظور جریحه دار شدن احساسات عمومی و ایجاد جو روانی در کشور منتشر شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا بیان داشت: متأسفانه این رویه همواره با عدم آگاهی برخی از کاربران عزیز کشورمان در عدم توجه به تاریخچه و سابقه تولید و انتشار محتواهای منتشر شده در فضای مجازی، با ارسال کلیپ ها به سایر کاربران، بارگذاری در گروه ها، کانال های خانوادگی یا کاری و دوستان باعث باز نشر کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به کشور ایران نیست

کلیپ کتک زدن کودک مربوط به کشور ایران نیست