مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-07اقتصادي

دستاوردهای شرکت های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در نمایشگاه ایران متافو


هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می کند.

- دستاوردهای شرکت های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در نمایشگاه ایران متافو هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می کند.

دستاوردهای شرکت های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری ایران متافو به نمایش درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، هلدینگ ماهان با حضور شرکت های احیا استیل فولاد بافت ، مجتمع فولاد صنعت بناب و توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در هجدهمین نمایشگاه ایران متافو، شرکت کرده است.

مدیران شرکت های صنعتی و معدنی تابعه هلدینگ ماهان با حضور در نمایشگاه ایران متافو، عملکرد، دستاوردها و برنامه های آینده شرکت های متبوع را برای بازدیدکنندگان، فعالان صنعت و معدن و همچنین سرمایه گذاران تشریح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای شرکت های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در نمایشگاه ایران متافو

دستاوردهای شرکت های فولادی و معدنی گروه مالی گردشگری در نمایشگاه ایران متافو