مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-07اقتصادي

طرح گردشگری کشاورزی در استان مرکزی کلید خورد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با تسهیل در صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی به زودی شاهد ایجاد ده ها مزرعه گردشگری در استان مرکزی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید حسن حسینی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور نمایندگانی از جهاد کشاورزی، امور اراضی و شیلات استان تشکیل شد اظهار کرد: بایستی فرآیند اعطای مجوز گردشگری کشاورزی برای متقاضیان این شاخه از گردشگری تسهیل شود و آماده ایم که به مکانهایی که دارای مجوز از جهاد کشاورزی هستند مجوز گردشگری کشاورزی ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه گردشگری کشاورزی شاخه ای از گردشگری روستایی است که در آن کارآفرینان کشاورزی خدماتی را برای مشارکت عملی بازدیدکنندگان در محیط های کشاورزی ارائه می کنند افزود: با توجه به افزایش گرایش به انواع گردشگری تخصصی و تغییرات جهانی و ضرورت ارائه خدمات طبق علائق خاص به گردشگران، این شاخه از گردشگری ضروری به نظر می رسد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه مجوز گردشگری کشاورزی باعث درآمدزایی بیشتر برای کشاورزان می شود، ادامه داد: برخی از باغ ها و مزارع استان جذابیت های خاصی برای گردشگران دارند مثلا درختانی خاص در آنها کاشته شده یا در کنار باغ، استخر پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری کشاورزی در استان مرکزی کلید خورد

طرح گردشگری کشاورزی در استان مرکزی کلید خورد