مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-07سياسي

مهاجرت 3 هزار پزشک در طول یک سال


در یک سال اخیر 3 هزار پزشک از کشورمان به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور جعفری نمین شامگاه دوشنبه در نشست مطالبه گران جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: سیستم پرداخت بیمه ها در کشورمان الگوی مناسبی ندارد و باید عمده هزینه های بیماران در مراکز بخش خصوصی و دولتی از سوی بیمه ها پرداخت شود در حالی که بیمه های موجود در کشور به تعهدات خود در مقابل بیماران عمل نکرده و به نوعی به نارضایتی ها دامن زده اند.

وی با تأیید این موضوع که انگیزه پزشکان برای ادامه تحصیل در دوره های تخصصی و فوق تخصص به شدت پایین آمده است، خاطرنشان کرد: امسال 700 صندلی خالی را در دوره های تخصصی شاهد بودیم و این هشداری برای همه ماست تا بدانیم وضعیت درآمدی پزشکان اصلاً مطلوب و مناسب نیست.

رییس سازمان نظام پزشکی کشور افزود: در چنین شرایطی عده ای در تلاش هستند تا موضوع افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان رشته های پزشکی را در کشور افزایش دهند که به هیچ وجه این امر نمی تواند گره گشای مشکلات موجود باشد.

جعفری نمین بیان کرد: در این زمینه اعتراض خود را به گوش مسئولان کشوری رسانده ایم تا این موضوع را به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار دهند چرا که در کشور ساز و کارها و امکانات مناسب در افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی وجود ندارد و ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت 3 هزار پزشک در طول یک سال

مهاجرت 3 هزار پزشک در طول یک سال