مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-07سياسي

هم اندیشی استاندار قم با اصحاب رسانه برای حل مشکلات مردم


ضرورت توجه به مسائل فرهنگی تعدد طرح های عمرانی نیمه کاره کم توجهی به اسنادبالادستی در برنامه ریزی از مشکلاتی بود که در نشست صمیمی مدیران رسانه ها با استاندار قم مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر دوشنبه استاندار قم نشستی صمیمانه با مدیران رسانه های استان داشت و اصحاب رسانه به بیان مسائل مشکلات استان و کمی هم به مشکلات صنفی خبرنگاران اشاره کردند؛ بی توجهی به اسناد بالادستی، عدم پاسخگویی برخی مدیران، نبود راهبرد و چشم انداز مشخص برای توسعه شهر قم، طرح های عمرانی نیمه کار، تعدد مجموعه های فرهنگی در قم، معضلات اجتماعی و کم توجهی به سبک زندگی و موضوعات فرهنگی از مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد.

سید محمدتقی شاهچراغی هم در این نشست به نقش رسانه ها در بهبود عملکرد مدیریتی استان اشاره کرد و افزود: کمک شما اصحاب رسانه می تواند همین پیگیری مشکلات و اطلاع رسانی در موضوعات مختلف باشد که حتماً هم پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در مطالبه گری اصحاب رسانه، حد توقف قائل نیستیم، مگر اینکه حرمت کسی زیر سوال برود؛ یعنی تا حدی که حریم شخص یا مدیری شکسته نشود، نباید مطالبه گری را متوقف کرد، چون موضوع مخفی نداریم؛ مگر اینکه استثنا یا موضوعات خاص باشد؛ این هم که می گوییم حرمت کسی شکسته نشود، دستور دین ماست و یک موضوع اخلاقی است و همه به آن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی استاندار قم با اصحاب رسانه برای حل مشکلات مردم

هم اندیشی استاندار قم با اصحاب رسانه برای حل مشکلات مردم