مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:202021-12-06اقتصادي

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر 185 درصد افزایش یافت


طی سال جاری فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر 185 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن پور عصر دوشنبه در بازدید از انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر خاطرنشان کرد: دستورات مقتضی به منظور تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر صادر شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری با همکاری دستگاه قضایی تعداد هزار و 387 فقره پرونده در ارتباط با کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی به ارزش بالغ بر سه هزار و 250 میلیارد ریال از طریق فروش و مزایده داخلی، استرداد و اعاده و یا امحا تعیین تکلیف شده است.

حسن پور افزود: طی سال جاری در ارتباط با کالاهای موضوع مزایده نسبت به مدت مشابه سال قبل 185 درصد افزایش فروش وجود داشته است.

وی گفت: در خصوص کالاهای ممنوعه و کالاهای فاقد ضوابط فنی و بهداشتی طی 17 مرحله با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط امحا و انهدام صورت گرفته و پیگیری جدی برای تعیین تکلیف مابقی کالاها موجود در این انبارها در دستور کار این دادستانی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر 185 درصد افزایش یافت

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر 185 درصد افزایش یافت