مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-06سياسي

تحقق مطالبات معلمان با همه ظرفیت ها پیگیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار وزیر جدید آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، - مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار وزیر جدید آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، اظهار کرد: در این شرایط که دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف بچه های ما کار می کنند این آموزش و پرورش است که باید وظیفه مهم و سنگین هدایت فکری و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی انجام دهد.

وی با انتقاد از حاکمیت سند منحرف 2030 در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امیدوارم که وزیر جدید سند تحول بنیادین که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و دانش آموزان را با مباحث دینی و اسلامی رشد می دهد به طور کامل اجرایی کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: آینده کشور ما نیازمند جوانانی است که در کنار آگاهی های علمی با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند، چرا که در این صورت آینده کشور امید بخش و روشن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبات معلمان با همه ظرفیت ها پیگیری شود

تحقق مطالبات معلمان با همه ظرفیت ها پیگیری شود