مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-06سياسي

دستور دادستان تهران برای پرونده 80 میلیاردی سکه های گلدکوییستی


پرونده سکه های گلدکوییست که ارزش تقریبی آن 80 میلیارد تومان است و بیش از 15 سال بلاتکلیف مانده؛ خطاب به معاون خود مرتضی تورک دستور داد اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف فوری این پرونده در مرجع رسیدگی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، عصر روز گذشته، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت اموال موجود و روند تعیین تکلیف پرونده ها قرار گرفت.

  صالحی با تاکید بر نقش موثر سازمان اموال تملیکی در حفظ  اموال بیت المال و همچنین اجرای دستورات رییس جمهور و رییس قوه قضاییه خواستار تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود شد و اظهار کرد: قوه قضاییه در این راستا از هیچ گونه تلاش، کوشش و همکاری فروگذار نخواهد بود.

طی این بازدید دادستان استان تهران ضمن ارزیابی وضعیت پرونده های موجود در اموال تملیکی استان تهران، چندین پرونده را مورد بررسی قرار داد و همزمان به منظور تعیین تکلیف سریع آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی بعدی صادر کرد.

همچنین صالحی دستور داد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان ها جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در این بازدید تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان تهران برای پرونده 80 میلیاردی سکه های گلدکوییستی

دستور دادستان تهران برای پرونده 80 میلیاردی سکه های گلدکوییستی