مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-06بين الملل

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی میزبان توماس نایدس، سفیر جدید آمریکا بود که استوارنامه خود را پیش از مهلت تعیین شده به رییس این رژیم ارائه کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی میزبان توماس نایدس، سفیر جدید آمریکا بود که استوارنامه خود را پیش از مهلت تعیین شده به رییس این رژیم ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، حساب کابری نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر اعلام کرد که بنت میزبان توماس نایدس، سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی بود و در این دیدار از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و دولتش بابت دوستی گرمشان با اسراییل تشکر کرده و برای سفیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

سایت عبری زبان واللا اعلام کرد که سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی پیش از مهلت تعیین شده، استوارنامه خود را به اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی تحویل داد.

طبق گزارش واللا، قرار بود نایدس که اواخر ماه گذشته وارد اراضی اشغالی شده بود، صبح امروز (دوشنبه) استوارنامه خود را همراه با سفرای جدید سوییس، اتحادیه اروپا، رواندا و ایتالیا در یک مراسم رسمی در اقامتگاه هرتزوگ ارائه کند.

تاریخ تعیین شده برای ارائه استوارنامه با نشست امروز کمیته برنامه ریزی و ساخت وساز رژیم صهیونیستی درباره احداث یک محله یهودی نشین جدید در شهرک عطروت در محل فرودگاه قدس مشهور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی