مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-06سياسي

جایگاه انسان در سند الگو فراتر از نگاه مکاتب مادی غربی به انسان است


دبیر اندیشکده فرهنگ مرکز الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت گفت: پیش نویس سند الگو جایگاهی برای انسان در نظر گرفته است که نظیر چنین دیدگاهی در هیچ یک از نظریات سایر مکاتب مادی جهان مشاهده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حکم مقام معظم رهبری از خرداد 1390 وظیفه طراحی پیش نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان عالی ترین سند بالادستی کشور را بر عهده داشته است.

این سند با هزاران ساعت بررسی و تحقیق و تعریف دقیق واژگان به کار رفته در آن، نظرات و دیدگاه های نقادانه و کارشناسی بیش از 5000 نفر از اساتید دانشگاه های کشور، علمای حوزه­ های علمیه و کارشناسان و مدیران ارشد نظام در قوای سه گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان را با خود دارد.

پیش نویس سند پس از بحث و بررسی مفصل با کارشناسان دستگاه های مختلف نظام و رفت و برگشت های مکرر بین مرکز الگو و نهادهای حاکمیتی، اکنون در مرحله ارزیابی نهایی قرار دارد.

با نهایی شدن سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به زودی آماده ابلاغ به دستگاه های متولی و بسیج همه ظرفیت ها، امکانات و توانایی های آنان برای اجرای تدابیر و راه حل های 60 گانه مندرج در آن قرار دارد.

پیش نویس سند الگو به نظریات غربی توجه دارد یکی از مهمترین سوالاتی که در ارزیابی کلی پیش نویس سند الگوی اسلامی ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه انسان در سند الگو فراتر از نگاه مکاتب مادی غربی به انسان است

جایگاه انسان در سند الگو فراتر از نگاه مکاتب مادی غربی به انسان است