مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06سياسي

رییس سازمان بازرسی: برخی برای مطرح کردن خود، مسئولان را مفسد معرفی می کنند


البته سازمان بازرسی مصمم است معدود افرادی که با کم کاری، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود، بر ادعای دشمنان نظام صحه می گذارند را سریعا شناسایی و به طرق قانونی با آن ها برخورد کند.

- البته سازمان بازرسی مصمم است معدود افرادی که با کم کاری، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود، بر ادعای دشمنان نظام صحه می گذارند را سریعا شناسایی و به طرق قانونی با آن ها برخورد کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گاهی ملاحظه می شود برخی افراد که مترصد فرصتی برای مطرح کردن خود هستند، در جهت تضعیف اقتدار کشورمان و ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم، با دشمن هم نوا شده و با بکاربردن عناوین عام، همه مسئولان را مفسد معرفی می کنند، درحالی که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند که فساد سیستماتیک در کشور وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان طی نشستی سه ساعته با معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، بازرسان کل و همچنین سربازرسان این معاونت دیدار کرد.

وی در این نشست خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهدا را سعادتی بزرگ برای همه مسئولان کشور عنوان کرد و با اشاره به تلاش دشمنان با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظامی که ام القرای جهان اسلام است، گفت: امروزه بزرگترین خدمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی: برخی برای مطرح کردن خود، مسئولان را مفسد معرفی می کنند

رییس سازمان بازرسی: برخی برای مطرح کردن خود، مسئولان را مفسد معرفی می کنند