مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-06سياسي

لزوم تعیین تکلیف فعالیت واحدهای ضایعاتی در همدان


فعالیت واحدهای ضایعاتی در شهر همدان ساماندهی و تعیین تکلیف می شود.

- ، محمد علی محمدی در ستاد مدیریت پسماند شهرستان همدان گفت: وضعیت نامناسب واحدهای ضایعاتی محصول دیدگاه و عملکرد دستگاه های ذیربط است و متأسفانه وارث آن آینده های ما هستند.

وی با اشاره به عدم اقدام قانونی و برخورد دستگاه های اجرایی مسئول، تصریح کرد: بپذیریم همه ما در این امر قصور و کوتاهی کردیم.

فرماندار همدان یادآور شد: از طرفی هزینه قابل توجهی صرف جمع آوری زباله می شود و از طرف دیگر شاهد سرقت زباله، ضایعات و وضعیت نابسامان عدم مدیریت در جمع آوری زباله هستیم.

وی افزود: محیط زیست، شهرداری همدان و مریانج، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره برق باید با هماهنگی مرجع قضایی ضمن اقدام حقوقی وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند.

محمدی اضافه کرد: با وضعیت کنونی فعالیت واحدهای ضایعاتی در اقصی نقاط شهر بویژه راه روستایی انصارالامام از برخورد قهری نتیجه معکوس می گیریم و باید به فکر انتقال واحدهای ضایعاتی به مکانی مناسب و قابل مدیریت باشیم.

فرماندار همدان گفت: کم کاری دستگاه های اجرایی مربوطه در قبال تجاوز به حریم راه، تغییر کاربری غیر مجاز، فعالیت بدون پروانه کسب و واگذاری انشعاب به واحدهای ضایعاتی از مصادیق ترک فعل است که درجای خود قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف فعالیت واحدهای ضایعاتی در همدان

لزوم تعیین تکلیف فعالیت واحدهای ضایعاتی در همدان